نرم افزار مدیریت مشتریان سایت ساز CRM

این محصول در حقیقت یک ERP بوده و کلیه فرآیندهای داخلی یک شرکت را به دست گرفته و ارتباط موثری بین واحدهای داخلی یک شرکت با اهداف و مدیریت مجموعه از یک طرف و ارتباط بین مشتریان با واحدهای اجرایی شرکت را برقرار می نماید. ارتباط با مشتری، از لحظه اولین تماس با شرکت آغاز می شود. ارتباطات و بازاریابی های بعدی، خرید و یا درخواست خدمات شرکت، ارسال محصول یا انجام خدمات درخواست شده، پشتیبانی فروش و خدمات مربوط به مشتری، فاکتورها و اسناد پرداختی و رکوردهای مالی تمامی در این سیستم انجام میگیرد. در انجام این مراحل و همچنین پروژه های داخلی شرکت، این سیستم کلیه واحدهای اجرایی را بهم متصل میگرداند. واحد بازاریابی و فروش، واحد بازرگانی، واحد ارسال و انبارداری، واحد حسابداری، واحدهای اجرایی انجام پروژه، واحد فنی و خدماتی و بخش مدیریت شرکت توسط این سیستم بهم متصل میگردند.
این محصول همانند تمامی محصولات سایت ساز، مبتنی بر وب بوده و امکان استفاده در یک شبکه داخلی، اختصاصی و یا شبکه جهانی اینترنت را داراست. لذا برای موسسات و شرکتهایی که دارای مجموعه های تشکیل دهنده غیر متمرکز میباشند، این سیستم بسیار مناسب می باشد. همچنین این سیستم امکان انجام فعالیتها به صورت دور کاری (کار از راه دور با استفاده از تکنولوژی اطلاعات) و مدیریت از راه دور را به صورت کامل فراهم می آورد. با توجه به امکانات این سیستم در راستای مدیریت پروژه های تعریف شده در یک مجموعه، امکان به بار نشاندن پروژه ها با کمترین هزینه و در موقع مقرر فراهم آمده است. هزینه پروژه، نمودار اجرای فعالیتهای پروژه، میزان تاخیر فعالیتها و علت آنها از جمله امکانات ذکر شده است. در این سیستم، امکان برقرار ارتباط بین سیستم با مشتریان و پرسنل از طریق ایمیل و SMS نیز فراهم آمده است.


  • قابليت هاي ويژه
  • موارد استفاده
  • قیمت محصول
  • ويدئو
  • راهنما
 
 
 
 
  • تدوین چشم انداز سازمان
  • جمع آوری اطلاعات پایه و تخصصی مشتریان و همکاران
  • گزارشات برآورد کسب کار از بازار
  • ارزیابی سازمان نسبت به رقبا
  • سطح رضایت مشتریان
  • ارائه باز خورد برای اصلاح استراتژی CRM واجرای آن

مدیریت و ایجاد واحد های مختلف کاری از جمله :

  • واحد بازاریابی و فروش
  • واحد ارسال و انبارداری
  • واحد مالی و حسابداری
  • واحدهای بررسی و انجام پروژه
  • واحد فنی و خدماتی
  • واحدهای ارتباطات داخلی مجموعه
  • واحد نمایندگی ها و عاملیت ها
  • واحد بازرگانی
  • واحد دبیرخانه
  • واحد خدمات پس از فروش (گارانتی)
  • واحد فرهنگی و اطلاع رسانی

دیگر موارد استفاده

  • برنامه ریزی و برقراری ارتباط موثر با توجه به دریافت گزراشات مختلف
  • ایجاد هماهنگی و مدیریت سازمانی میان واحدهای مختلف کاری
  • پیگیری فعالیت ها و درخواست ها بصورت لحظه ای
  • انجام فعالیت انفرادی و تیمی بر روی یک یا چندین پروژه
 
  • تک کاربر ( رایگــــان ) دانلود نسخه رایگان
  • 5 کاربر 750.000 تومان
  • 10 کاربر 1.200.000 تومان
  • 20 کاربر 2.250.000 تومان
  • 30 کاربر 3.450.000 تومان
  • 50 کاربر 4.500.000 تومان
  • 100 کاربر 7.500.000 تومان
  • کاربر نا محدود 12.000.000 تومان

بزودی ...