نرم افزار سیستم پشتیبانی (Ticket Support)

نرم افزار سیستم پشتیبانی سایت ساز (Ticket Support) یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت سایت ساز می باشد. نرم افزار پشتیبانی آنلاین مشتریان یکی از کاربردی ترین محصولات برای سازمان ها و مجموعه های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی اینترنتی به مشتریان می باشد. قابلیت ایجاد واحد های مختلف کاری با سطوح دسترسی متفاوت برای هر کاربر این امکان را برای پشتیبانان و مشتریان فراهم می نماید تا به تفکیک و تخصص نیاز سرویس ها و خدمات مورد نیاز را ارسال و دریافت نماید.
امکان مدیریت پیغام اولیه کاربران، انتقال یک تیکت یا سوال به اتاق های مختلف یک تالار جهت استفاده بهینه توسط دیگر کاربران، قابلیت تعریف جواب های آماده، فایل های آماده، لینک های آماده، امکان ملاحظه وضعیت های مختلف سوالات و جستجو براساس عناوین درج شده در سوالات و جواب های درج شده در سیستم برخی از قابلیت های این محصول می باشد.


  • قابليت هاي ويژه
  • موارد استفاده
  • ويدئو
  • راهنما
  1. نمایش لیست تیکتهای یک پشتیبان براساس واحد یا واحدهای کاری که ایشان در آن عضو میباشند به نمایش در می آید.
  2. تیکت جدید: تیکتی که توسط کاربران ایجاد شده و مورد هیچ تغییری واقع نشده است.
  3. تیکت بسته شده: چنانچه تمام پردازش های لازم بر روی تیکت انجام شده باشد و هیچ ابهامی در مورد آن تیکت وجود ندارد. همراه با بسته شدن تیکت، یک ایمیل مبنی بر بسته شدن تیکت برای ایجاد کننده تیکت ارسال می شود.
  4. تیکت در دست بررسی: چنانچه یک تیکت جدید یا بسته شده یا در وضعیت پاسخ پشتیبانی، توسط یکی از افراد تیم پاسخگو بررسی و یا ملاحظه شود.
  5. پاسخ پشتیبانی: آخرین پاسخی که بر روی تیکت انجام شده باشد، از جانب تیم پشتیبانی است. همراه با پاسخ دادن تیکت، یک ایمیل مبنی بر پاسخ داده شدن تیکت برای ایجاد کننده تیکت ارسال می شود.
  6. پاسخ مشتری: آخرین پاسخ بر روی تیکت، از جانب مشتریان می باشد.
  7. اخطار بسته شدن: تیکت های در وضعیت پشتیبانی، پس از طی مدت زمان معینی که توسط مدیر سایت در بخش مدیریت مشخص شده است، به صورت خودکار و توسط سیستم به وضعیت اخطار بسته شدن و پس از مدت تغیین شده به وضعیت بسته شده تغییر وضعیت می دهند. اعضای تیم پشتیبانی می توانند این مدت زمان را به صورت دستی برای هر تیکت مشخص کنند. همراه با تغییر وضعیت تیکت، یک ایمیل مبنی بر اخطار بسته شدن و یا بسته شدن تیکت برای ایجاد کننده تیکت ارسال می شود.
  8. قفل پشتیبانی: چنانچه زمان انجام فعالیت لازم یک تیکت در وضعیت پشتیبانی، از مدت زمان اخطار بسته شدن تعیین شده برای سیستم بیشتر باشد، اعضای تیم پشتیبان میتوانند آن تیکت را قفل کنند. در این صورت وضعیت تیکت به صورت خودکار تغییر پیدا نکرده و یا بسته نمیشود.
  1. افزودن تیکت: در این صفحه مشتری (و یا حتی یک فرد پشتیبان) اقدام به ایجاد یک تیکت جدید مینماید. امضای دیجیتالی فرد نیز به صورت خودکار به متن تیکت افزوده شده است که ایشان در صورت تمایل میتوانند آنرا ویرایش کنند.
  2. تغییر واحد: چنانچه تیکتی به اشتباه برای یک واحد فرستاده شود یا اینکه برای پردازش های بعدی می بایست به واحد دیگری انتقال یابد، پشتیبان می تواند واحد مورد نظر را انتخاب نموده و تیکت را به آن واحد انتقال دهد.
  3. بستن تیکت: چنانچه تمام پردازش های یک تیکت پایان داده یافته باشد، میتوان با کلیک این دکمه آن را بست.
  4. اخطار بسته شدن: یک پشتیبان می تواند با تعیین مدت زمان معینی، تیکت را از حالت پاسخ پشتیبانی به اخطار بسته شدن تعییر دهد.
  5. قفل پشتیبانی: چنانچه تیکت در حالت پاسخ پشتیبانی باشد این دکمه برای افراد تیم پشتیبان روشن میشود. از آنجا که سیستم به صورت اتوماتیک اقدام به بستن تیکتهای غیر فعال پس از یک مدت معین مینماید، این دکمه برای تیکتهایی که زمان پاسخگویی بلند مدت دارند تعبیه شده است.
  6. لینکها، جوابها و فایلهای آماده: به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و آسان تر نمودن پاسخگویی پشتیبانها، بخشهایی با عنوان لیکنهای آماده، جوابهای آماده و فایلهای آماده در سیستم تعبیه شده است که پشتیبانها میتوانند با کمک از آنها، به سرعت به تیکتهای مشابه و تکراری پاسخ دهند.
  7. تالار: در صورتیکه یک تیکت توسط کاربران متفاوت فرستاده شود و جواب های داخل تیکت برای سایر مشتریان نیز مفید و قابل استفاده باشد، پشتیبان میتواند این تیکت را به تالار سیستم بیافزاید.
  8. اولویت تیکت: امکان مدیریت اولویت رسیدگی به درخواست ها با توجه به نیاز هر مجموعه قابل تعریف می باشد.
 

امکان مدیریت پیغام اولیه کاربران، انتقال یک تیکت یا سوال به اتاق های مختلف یک تالار جهت استفاده بهینه توسط دیگر کاربران، قابلیت تعریف جواب های آماده، فایل های آماده، لینک های آماده، امکان ملاحظه وضعیت های مختلف سوالات و جستجو براساس عناوین درج شده در سوالات و جواب های درج شده در سیستم برخی از قابلیت های این محصول می باشد.

 

بزودی ...